Gå til innhold

Hva skal dere i helgen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på campingtur og gleder meg veldig til det. Minst like mye som ungene gleder seg ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får besøk av samboers bror og hans samboer. De kommer i morgen kveld og blir vel ca 1 uke. Jeg har i tillegg jobb søndags formiddag (jobba inn lørdagen forige helg, da de var helt i beit for folk da)

Får se hva som sjer, vi skal kanskje prøve å få til noen turer og utflukter. Kommer litt ann på været også, er vel meldt 6-7 grader her.

Skrevet

Eldste og jeg skal kjøre til byen med bussen. Blir vel også en is regner jeg med:-)

Ellers skal vi male garasjen ferdig og jobbe litt i hagen.

Skrevet

Absolutt ingen planer tror jeg.. Jo skal visst i en bursdag, men ellers bare slappe av.. Har visst meldt regn så vet ikke hva vi finner på da??

Skrevet

På fredag skal jeg rydde, støvsuge, vaske og bake til vi skal ha barneselskap for lillebror på lørdag, og familieselskap på søndag.

Tenk han blir 1 år på søndag! =)

Skrevet

Vi skal ha en overrasskelses party for samboeren min.... han blir 40 år neste uke:)

Så mammaen hans og jeg har invitert søstrene og brødrene med familie på buffe, men han vet ingenting selv, så dette blir gøy...:)

Fikk spleiset på et gavekort på tandemhopp også, så da er jeg fornøyd med gaven også....

Skrevet

tja veit ikke enda,kommer litt ann på vær og vind

Skrevet

Vi skal handle baderomsmøbler og fliser fordi vi skal pusse opp badet snart. Gleder oss så veldig, vi har Norges styggeste bad. Folka begynner i slutten av august, og det skal bli så deilig med nytt bad før babyen (og vinteren) kommer...

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

har ikke noen spes planer for fredag og lørdag. men på søndag skal vi feire 2årsdagen til sønnen vår =)

Skrevet

Noe så spennende som å jobbe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...