~~DoraDora~~ Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Jeg skal på campingtur og gleder meg veldig til det. Minst like mye som ungene gleder seg ;-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Vi får besøk av samboers bror og hans samboer. De kommer i morgen kveld og blir vel ca 1 uke. Jeg har i tillegg jobb søndags formiddag (jobba inn lørdagen forige helg, da de var helt i beit for folk da) Får se hva som sjer, vi skal kanskje prøve å få til noen turer og utflukter. Kommer litt ann på været også, er vel meldt 6-7 grader her.
2 små orkaner Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Eldste og jeg skal kjøre til byen med bussen. Blir vel også en is regner jeg med:-) Ellers skal vi male garasjen ferdig og jobbe litt i hagen.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Absolutt ingen planer tror jeg.. Jo skal visst i en bursdag, men ellers bare slappe av.. Har visst meldt regn så vet ikke hva vi finner på da??
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 På fredag skal jeg rydde, støvsuge, vaske og bake til vi skal ha barneselskap for lillebror på lørdag, og familieselskap på søndag. Tenk han blir 1 år på søndag! =)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Vi skal ha en overrasskelses party for samboeren min.... han blir 40 år neste uke:) Så mammaen hans og jeg har invitert søstrene og brødrene med familie på buffe, men han vet ingenting selv, så dette blir gøy... Fikk spleiset på et gavekort på tandemhopp også, så da er jeg fornøyd med gaven også....
ungdomsmor Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 tja veit ikke enda,kommer litt ann på vær og vind
Trollkatt Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 Vi skal handle baderomsmøbler og fliser fordi vi skal pusse opp badet snart. Gleder oss så veldig, vi har Norges styggeste bad. Folka begynner i slutten av august, og det skal bli så deilig med nytt bad før babyen (og vinteren) kommer...
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 har ikke noen spes planer for fredag og lørdag. men på søndag skal vi feire 2årsdagen til sønnen vår =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå