Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faens psykotiske kvinnfolk altså! Makan til oppførsel! Først prøvde hu å stikke av, så nekta hu å skrive skademelding!!

Satt og fikla med mobiltelefonen sin (hadde sett hu i speilet en stund) og tror du ikke kjerringa TILTER når jeg spør hva i helvete hu driver med?! Om det ikke er mulig å følge med på veien!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff...men det gikk bra med deg?

Skrevet

Litt stiv i nakken, men ellers bra.. Heldigvis var ikke junior med..

Skrevet

anmeld henne da kan hun miste korte... :D

Skrevet

Forbanna mobilfiklere, altså!! Jeg har INGENTING til overs for folk som ikke skjønner faktisk hvor farlig det er å holde på med sånne ting, og treffer jeg noen som holder på sånn så får de definitivt høre det. Har sett flere tvprogrammer hvor de har testet konsentrasjonen på folk som bruker mobil i bil, og selv bare ved enkel snakking i handsfree (!!) er konsentrasjonen om trafikken kraftig redusert. Hadde jeg "truffet" henne jeg så da jeg fulgte snupp til bhg en dag, som skrev tekstmelding mens hun unnlot å se veien fra høyre og fotgjengerfeltet rett etter krysset vet jeg ikke hvor voksent jeg hadde klart å oppføre meg altså...

Håper ikke det byr på for mye trøbbel for deg, verken "juridisk" eller fysisk :o)

Skrevet

Jeg fikk tauet henne med meg ned på et bilsenter (brodern jobber som oppretter der) og fikk en uavhengig takstmann til å komme og se på bilen min, samt snakke med henne ang skademelding etc...

så kommer det frem at hu ikke har forsikring på bilen, og nekter å skrive skademelding, vil heller betale meg kontant.. når jeg nekter blir hu spinnvill og truer med det ene og det andre. Kan ikke fatte at jeg skal LURE hu! (HALLOOO, det var jo HU som kjørte ii ræva på meg!)

Endte med at sønnen kom og skjellte meg ut etter noter, vi skrev skademelding og hadet bra! Skal ned til Gjensidige i morra og levere min skademelding, så skal de ordne det der brodern jobber.

Skrevet

Så lenge hun ikke har forsikring ordner det seg meget enkelt, selv om det kanskje kan ta litt tid før pengene kommer på konto. Gubben ble påkjørt av ei i en rundkjøring (ei som ikke respekterte feltvalg - noe som ofte blir skylddeling), men hun ahdde heller ikke forsikring viste det seg. Gubben fikk dekket fullt ut det takstmann hadde sagt det kostet, og vi fikk reparert det for halve prisen ;o)

Skrevet

Japp.. Støtfangern bak må byttes, for de støttene som sitter under fangern på en sånn støtte ble skjøvet delvis ut (noe hun påstod var der fra før) og de må se om noe ble skakt på resten av fanger..

Sier bare takk til en viss person for at halvor ikke var med..

Skrevet

Åå, så bra ikke lillegutten var med!!!

Sånne sjåførere skulle vært fratatt lappen på stedet!

Har du sjekket nakken din da?

Skrevet

Ja, jeg tror egentlig det jeg også.. "jeg kjører en bil til 2,5 millioner til vanlig da.. Og jeg har aldri bulket før!" Jaha.... Jaja.. Da så..

Nei, har ikke sjekket den. Traff ikke så hardt;)

Skrevet

Skal til forsikringsselskapet med skademeldinga i dag.. hu bør iallefall få seg en real smekk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...