Fraulein Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Noen med egne erfaringer eller har hørt om noen som har blitt gravide mens de bruker spiral? Jeg pleier å være rimelig på tida med mensen om jeg går aldri så mye på hormonspiral(i de siste 4 årene). Men nå er det snart en uke siden jeg ventet mensen uten at noe har skjedd, føles litt som om mensen er på vei men langt i fra så ubehagelig og ingenting skjer.... Litt i villrede jeg.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå