På vei igjen? Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Våknet i natt av vannavgang klokken 0200, hadde vært til undersøkelse og var ferdig på KK halv ett om natten, og vannet gikk 2 om natten. Riene var veldig uregelmessig i begynnelsen, men føltes veldig regelmessig etter ca 4 en gang. Reiste opp på Føden til halv ti tror jeg. Hadde da 3 cm åpning og var moden, og jeg som ikke var moden halv ett!! Er nå kommet hjem fordi riene er så uregelmessige, så i morgen skal jeg møte opp halv ni for igangsettelse på grunn av vannavgang. Er veldig spent!!
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Så spennende! Lykke til!
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Så flott :-)) Har tenkt litt på deg disse dagene og dette er jo kjempebra :-) Har menstermin i morgen, men ul den 8. august så er litt spent selv om dagen. Kun lureri foreløpig som stopper etter noen timer.. Ønsker meg masse lykke til :-))
Santi og gjengen Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Gratulerer! Da slipper du å tenke på å sette igang fødselen. Kroppen ordnet opp selv den. Lykke til!
2 fine små Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 Saa spennende, blir kanskje julibarn likevel da? Eller haarfin augustbaby? Stas uansett aa vaere i maal snart. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå