Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 for ca 1 år siden begynnte jeg å gå på do fra fra 1 gang om dagen og opp til 5, har tenkt litt på det i det siste, av og til virker avføringen litt slimete, har ikke nevnt dette for lege, ikke noe kjekt å snakke om sånne ting, er det flere som har opplevd dette?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 ja for det meste, er det noe spes jeg skal holde meg unna?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Melkeintoleranse? Eller laktoseintoleranse som det kanskje heter?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Er avføringen også løsere enn vanlig? Har du mageknip eller er der ikke spesielt mye smerter om noen i det hele? Det er mange ting det kan være, og det er ikke unormalt. Men det er viktig å få sjekket opp i slikt. Du skal få henvisning sykehuset, og der vil de sikkert ta colonoscopi og gastroskopi. Dette for å se tarmenes innside, og samtidig kunne ta vevsprøver. Det er jo betryggende å sjekke ut alvorlige ting:) Jeg har hatt problemer med avføringen i mange år, og har noen bakterier i tarmene som er årsaken. Dette fant legene ut på sykehuset. Og bare for å si det; det er ikke flaut å ta opp dette med legen. De hører både om dette og "verre" ting daglig;)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 det er masse luft også, litt magevondt av og til, men jeg har så og si aldri harr vondt i magen, har alltid kunne spist akkurat det jeg har villet, men nå får jeg ofte vondt i magen og må på do etteer jeg har spist, spes kjøtt, tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 høres ut som matallergi. det slår ikke ut på alle prøver, så du må bare prøve deg fram til hva du ikke tåler. knip, luft og slim kan være symptomer på cøliaki. men kan også være symptomer på masse annet.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 tusen takk for gode svar jenter, hvis flere vil komme med meninger så blir jeg glad for det,
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 ekskjæresten min hadde lignende problem.. Han fikk påvist ulcerøs kolitt etter en tid....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå