lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har begynt å jobbe nå etter sommerferien, og det gå igrunn veldig bra. bortsett fra at jeg halter som en galning... Får så vanvitting vondt under fotsålen! Blir litt gåing å¨jobb, men det skal vel være mulig å bevege seg litt og uten å få vondt? Sitter med beina høyt så mye som mulig, men er til tider vanskelig i en barnehage. Noen som har noen gode råd ?
Blanco Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Hei Jeg har også sånne vonde føtter. Jeg hovner opp og har vondt under hele fotsålen. Jeg vet ikke hvor hoven du er, men jeg får i hvert fall mest vondt når føttene er varme, så når det begynner å gjøre vondt, så skyller jeg føttene i iskaldt vann. Det hjelper en god stund. Om kvelden før jeg legger meg, gjør jeg det samme og i tillegg masserer jeg hver fot i ca 2-3 min på sengekanten og legger beina litt høyere enn hodet. Dette hjelper! Kanskje verdt et forsøk
VenterAdrian Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Hjeeelp! Sliter med føttene,jeg også. Jobber i kiosk og har ikke store mulighetene for å legge føttene høyt,siden jeg alltid er alene på jobben... Men skal love det frister og slenge beina over disken innimellom,,,hahhahahaha!!! AQlt for å slippe å slepe på disse dosige beina ,,,hehehe... er flink til å stelle med føttene når jeg kommer hjem da,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå