Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk mensen 19 juli, en uke over tiden....

Er det mulig at eggløsning kan ha vært allerede nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på hvor lang syklus du har det.....

må si at syklusen blir forskyvet siden du fikk mens 1 uke senere enn forventet. Da forskyves jo alt. El kommer ikke til samme tid som forrige gang selv om tr kom seinere.....

skjønte du hva jeg mente?

Skrevet

jeg vet. men er det mulig den bestemmer seg for plutselig og komme før... eller er ikke det mulig...

bare har noe gravidteg her....

Skrevet

Det kan jo hende at du har el i disse dager, men da får du nok ikke graviditets symptomer enda da.. Men el symptomer er nesten de samme.. =) Har sluttet å tro på symptomene mine, de har lurt meg trill rundt maange ganger!! Nu stoler jeg kun på gr. test! =) Lykke til!

Skrevet

Er ting forskyvet så er ting forskyvet....

Er mensen din sterkere eller svakere enn den pleier??? noen har en rar mens, og da kan det være et festeblødning. Har du tatt en test?

Skrevet

Altså når mensen var sen tok jeg hundre og alle negative... det eneste var at den ikke varte så lenge..

Pleier ikke se noe etter tegn, jeg er vanligvis ikke var på lukt. klarer ikke skille mellom eller merke lukter. men i går trodde jeg sambo hadde spist fisk men han hadde bare vært i en mat butikk der de selgte fersk vare, og i dag trodde jeg sønne min hadde spist makrell i tomat i barnehagen men han hadde sitti ved siden av en som hadde gjort... får helt fnatt. hater å kjenne lukter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...