Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Åpnet den bærbare pcen og der kom det opp en side hvor man sender gratis sms, den siste mlden som var sendt stod fremme og sa: "akkurat ja, alltid noe som ødelegger for oss, passer det etter 7 da ??" Konfronterte da samboer med dette og det kom frem at denne mlden var til en venninne, tidligere sengekompis... (for 4,5 år siden vel og merke og nå er hun gift) Hun hadde sendt ham en mld igår pga hun hadde fått nytt nr og hun ville snakke med ham på tlf. Da hadde an sagt det passer ikke for han var på jobb, men de hadde sendt noen mlder om at jeg var gravid og om han gledet seg til å bli pappa og han hadde svart ja... sier han da.. Så i dag hadde han fått enda en mld, hun kunne ikke ringe pga det hadde vært innbrudd og hun måtte kjøpe nye låser... "alltid noe som ødelegger for oss" hadde liksom vært en spøk siden det var alvorlig med dette innbruddet.... huff ja skjønner? Hvordan hadde du reagert? Her sitter jeg gravid i 6. måned og gråter, mens han bare unskylder seg med at han er bare flørten av natur og mener ikke noe med det.. Greit nok dama ser ut som ei ræv og er gift, men hvorfooooooooooooooor..... årh
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Hadde også blitt kjempelei meg og skeptisk til hva som egentlig foregår, men inntil du vet noe mer er det vanskelig å vite hva man skal gjøre. Jeg ville i allefall vært på vakt framover, kanskje sniklest litt på telefonen hans og sånt. Og hvis det er så uskyldig som han vil ha det til, så kan han jo snakke med henne mens du er tilstede i bakgrunnen! Og hvis han kaller deg sjalu og hysterisk, skyll på hormonene
Boulengerina Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Siden du er gravid forstår jeg jo hvorfor du reagerer som du gjør.. Hormoner kan forverre ting veldig, og jeg hadde helt sikkert reagert likens om jeg hadde vært gravid. Men hadde dette skjedd meg nå (som jeg ikke er gravid) så hadde jeg godtatt de forklaringene. Det høres logisk ut i mine ører. Og synes heller ikke det var så fryktelig flørtete....
KaMa Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Hadde jeg vært 6 mnd gravid så hadde jeg sikkert reagert sinne, tårer og tenners gnissel. Hadde det skjedd nå, så hadde jeg kjent etter hva det var jeg følte, om jeg syns det var greit eller ikke. Hadde det vært problematisk for meg, at han tok opp kontakten og flørtet med en tidligere sengevenninne, så hadde jeg sagt at jeg syntes dårlig om det og at han burde kutte ut.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Du har jo hormoner nå, og da er jo alt ekstra ille. At de sender mld er jo ikke ille, hvertfall ikke når han forteller at du er gravid, noe han sikkert vil dele med hele verden. Jeg er småsjalu av meg, og jobber med dette. Og jeg hadde ikke reagert på dette, siden det er en tydelig spøk.. Først var han opptatt, så hadde det vært innbrudd. hadde syntes det var verre at han bare var flørtende som han sa. Og hadde reagert på at hun plutselig tok kontakt, og hvorfor ville at han skulle ringe. Det hun gjør, ikke det han skrev,
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Ja alt blir jo ekstra ille, men er ikke første gang det skjer heller. Selv om jeg vet innerst inne at med HENNE så betyr det ingenting, likevel irriterer jeg meg over handlingene hans, syns det er unødvendig når jeg bærer barnet vårt. Ja lurer på hvorfor hun plutselig tok kontakt... men regner med det er pga hun hadde fått nytt nr og ville vel han skulle vite det, i tillegg har hun nettopp fått med seg at han skal bli pappa... Blir lei meg uansett, hadde det vært tidligere hadde jeg bare reagert med litt sinne og blitt irritert, men nå gnaaager det! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå