Gå til innhold

Hvor ofte støvsuger du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvor ofte synes du egentlig det bør støvsuges?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det bør støvsuges hver dag hjemme hos oss, men det skjer hver tredje dag ca.

Skrevet

Nå som vi ikke har noen kjæledyr med pels ca 1 gang i uka, men drar over med microfibermoppen hver dag...

Skrevet

hver dag burde det skje, men skjer annenhver dag.

Skrevet

huff,,,

vet ikke om jeg tørr svare.

her er det røytetid for hunden og det burde vært støvsugd hver dag, men det går gjerne 3 dager. og trappen opp til soverommet og soverommet vårt har blitt nedprioritert i EN uke nå (skylder på varmen). Snille mannen holder på å ta det "as we speak".

får hjelpe han å legge på sengen etterpå også kanskje innvie reint sengetøy ;)

Skrevet

Gjør det hver annen dag, og synes det holder. Kansje hverdag noen ganger hvor det skjer mye....

Skrevet

Nå om sommeren når vi går mye ut og inn med sko etc, så støvsuger jeg hver dag.

Det holder ;-)

Skrevet

Jeg støvsuger hver dag, det må jeg

Skrevet

støvsuger 1-2 ganger daglig.. og det trengst.

Skrevet

Den store støvsugeren brukes en gang i uka, men løper over gulv, teppe i stua, sofa samt lang veggene med den lille håndstøvsugeren så og si hver dag. Ønsker meg Ergorapido... :o)

Skrevet

Før støvsuget jeg hver dag,men de siste mnd har jeg kun gått over med tørrmopp..

Skrevet

Annenhver dag, har katter og barn:-).

Skrevet

Støvsuger ca hver andre dag.....kunne sikkert vært gjort hver dag også....vasker en gang i uka.

Skrevet

Gjør det hver andre/ tredje etter behov, men burde nok vært gjort hver dag...hvordan får dere tid til å støvsuge hver dag?????!!!!!!!! Vi har ikke engang oppvaskmaskin, så vi står 1 time med oppvasken daglig! Vi leier, så har ingen mulighet til å montere. :( Også er det alt annet husabreid.... Hvor henter dere tiden??!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...