boble <3 Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Snuffs...Greide å stryke på oppkjøring i dag...Huff, var så motivert og giret for å greie dette:0( Litt lei meg nå.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Stakkars... føler med deg, skjønner det er leit å ikke greie det... men fatt mot, neste gang går det bedre...))
konvall Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Huff, så leit. Det beste er å bestille ny time med en gang, hoppe i det på nytt. Lett å la det gå for lang tid til neste gang. Går sikkert bra neste gang. Lykke til.... Krysser fingrene for deg.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 off så dumt!! Det er lov å være lei seg, men håper du fikk en god forklaring på hva som gjorde det. Så du har noe konkret å henge fingrene i. Så kommer det til å gå veldig bra neste gang!! Ikke mist motet!!
boble <3 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2008 Åh! TUSEN takk så søte dere er:0) Læreren har bestillt ny oppkjøring, men der er fire uker karantene etter en stryk. Fikk høre hva jeg gjorde galt. Ble for mange småfeil, som for stor fart inn i rundkjøringer og vinglete kjøring...Huff og huff blir SÅ nærvøs forran store prøver og tester og dermed blir det bare kluss:0/ takk igjen for oppmuntrende ord, må innrømme at i dag etter kjøringen var jeg en smule fristet til å droppe hele greia,
blond Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Du er ikke den eneste, om det er en liten trøst i all elendigheten. Det er kjipe greier, men neste gang klarer du det, skal du se!
boble <3 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2008 Det er absolutt en trøst:0) Hadde heller trodd jeg skulle ryke på teorien med min dysleksi, der sto jeg. Så røyk jeg heller på den praktiske delen som jeg egentlig har konroll på... SKAL greie det om fire uker:0) (Hi hi håper jeg:0))
~~DoraDora~~ Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 Hvis det er noen trøst, så er det mange som stryker en gang....men det er sjelden de sier noe til andre om det. Jeg strøk første gang selv, og fortalte det til alle rundt meg, og plutselig kom det frem at jeg ikke var den enste som hadde opplevd det. venninner som hadde hatt lappen i flere år, kom da frem med at de også hadde strøket. Bedre lykke neste gang!!!! :-)))))
yasmina Skrevet 30. juli 2008 #9 Skrevet 30. juli 2008 Huff saa kjedelig, men som de andre sier, du er ikke den eneste og du klarer det neste gang. Kjoer mye i mellomtiden saa u foelr deg enda tryggere ! Klem
boble <3 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. juli 2008 TAKK:0) Dere er gull verdt jenter:0)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 31. juli 2008 #12 Skrevet 31. juli 2008 Du klarer det om 4 uker =) og hvis du ikke gjør det så prøver du 4 uker igjen etter der=) LYKKE TIL=)
boble <3 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 31. juli 2008 hihihi, dere er så gode. Fått trøst fra kollegaene mine i da. De kjøpte ei kjempe søt flaske med rosa champgne til meg siden jeg er så glad i nettopp rosa og champagne;0) Var faktisk to på jobb som hadde gjort det samme og det hjalp virkelig å høre om andre strykere:0)
blond Skrevet 31. juli 2008 #14 Skrevet 31. juli 2008 Andre gangen jeg kjørte opp satt jeg og snakket høyt til meg selv fordi jeg syntes det var lettere å kjøre da. Jeg var jo vant med å bli fortalt hva jeg skulle gjøre! Tror kjøreskolelæreren syntes jeg var litt rar og det har han helt rett i! Kan det hjelpe deg å gjøre det samme?
boble <3 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 31. juli 2008 ha ha ha, den var ikke dum du. Er meget muli jeg prøver det:0) Må si jeg gruer skikkelig for neste gang, tror nærvene kan bli enda værre da. Hvordan syntes du det var å sette seg i bilden den andre gangen? Hadde du kjørt mye imellom tiden?
blond Skrevet 31. juli 2008 #16 Skrevet 31. juli 2008 Hadde ikke kjørt så mye i mellom, tror jeg. Det er evigtheter siden nå. Det morsomme er at jeg hadde samme sensor andre gangen jeg kjørte opp og da jeg satt meg i bilen kommenterte jeg: "Jasså, du tør prøve deg en gang til..?!", tror han syntes det var morsomt. Det var et ekstra moment andre gang jeg kjørte opp, for det begynte å regne like før jeg skulle begynne å kjøre og jeg hadde aldri brukt vindusviskerne før, men det gikk helt greit. Første gangen var jeg mest nervøs, men andre gangen hadde jeg mer likegyldig holdning, noe som fikk meg til å slappe av. Det funket for meg! Hvis du skal stille spørsmål til deg selv og svare deg selv kan det være lurt å si det til sensor slik at h*n ikke tror du spør h*n!
boble <3 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #17 Skrevet 31. juli 2008 Hmmmm... Hadde håpet det ikke var lov å få samme sensor to ganger. Ikke det at jeg føler det er hennes feil, jeg VET jeg srøyk pga meg. Men synes det er så utrolig flaut! Takk for gode råd ellers:0) Nå skal jeg faktisk komme meg på jobb igjen. Ha en fin kveld da:0)
blond Skrevet 31. juli 2008 #18 Skrevet 31. juli 2008 Jeg kjørte opp på nyttårsaften eller lillenyttårsaften, kan være det var grunnen til at jeg fikk samme sensor. God vakt!
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #19 Skrevet 31. juli 2008 Kjør MASSE den tiden du har før neste førerprøve. Fokuser på en eller to ting hver kjøretur, alt fra plassering, skilt, speil, filskifte, trafikkbilde, rundkjøringer osv. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå