Gå til innhold

Jentetur til england..hvor skal man dra for å shoppe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har begynt å tenke på julegave handelen, og bestemt at vi skal ha oss en jente tur til england..men vet ikke helt hvor vi vil...

Noen forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oxford street i hvertfall

Skrevet

Anbefaler London ja, Masse bra shopping her:o)

Anbefaler å sjekke ut denne linken som viser alle butikkene i oxford street og masse annet nyttig informasjon:

http://www.oxfordstreet.co.uk/shopping#map

Utenom Oxford street er det masse andre side gater som har vell så kjekke butikker:o) Foreksempel Regent Street som Mamas&Papas ligger + mange andre kjekke butikker. Carnaby street er jo også innom når jeg er i london, eller kan du se på denne linken:

http://www.streetsensation.co.uk/

Trykker du inn på disse gatene viser de hvilke butikker og hvor de ligger, veldig smart:o) God tur:o)

Skrevet

Hvis dere velger London ville jeg apsolutt tatt en tur til Camden Town, hvor det er et stort marked som de selger alt mulig, er også det mest kjennte markedet i London. Ellers er det koselig å ta en tur til Nothing hill. Fulham road er også veldig koselig med små barer og her ligger også Stamford Bridge som er Chelsea sin Stadion:o)

Er så mye jeg kunne fortalt om London, men det får være nok..hehe..

Elsker denne byen:o)

Skrevet

åå,tusen takk for linkene =)

tror vi må satse på 1 ukers tur istede for helg tror jeg,hehe =)

Skrevet

Sjefen min har anbefalt meg å reise til MAnchester på shopping,er visst veldig bra der.

Skrevet

Ja, skal du ha tid til litt, må du nesten være ei uke:o)

Skrevet

begynner i ny jobb nå 18 aug., så sikkert ikke så populært med en uke fri i november ;)

Pluss jeg er en sikkeli hønemor som ikkje klarer å vere borte fra kidsa mine så lenge =S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...