*Andreapus* Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 på en måte. Blir litt skummelt dette, men jeg håper det skal gå bra. Har en fetter som har en 14mnd gammel datter, han har fått ny jobb offshore, så blir mye vekk, og tante og onkel har jo egne jobber og ting og ta hensyn til. Mammaen til denne jenta er totalt fraværende. Så nå skal vi ha denne jenta her i noen dager. Første omgang skal vi ha henne 4dager, så mer og mer. (vi kjenner henne, hun kjenner oss fra før, så vi er ikke helt fremmede). Gleder meg, selv om det kan bli litt rart og få en datter, som jeg ikke er mamma,stemor,tante til. Så er det jo alt som må ordnes med bv, og slike ting, en stor papirmølle jeg ikke har satt meg ordentlig inn i enda. :s Noen med erfaring på slike ting?
to jenter og ett gull i magen Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 ikke erfaring, men syns du er utrolig snill som stiller opp og gjør dette:)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Ja, vi har innimellom sånne "bonus-barn" besøk. Bare hyggelig:0)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 ...altså ingen permanente ordninger, men kun i kortere perioder;0) Lykke til. Du er jo jammen heldig:0)
*Andreapus* Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2008 Ja, jeg er ganske heldig. Dette blir ikke lett, men jeg gleder meg og, er kanskje rar, men jeg gleder meg til og gi denne lille skjønningen litt faste rutiner og rammer i livet. (Noe hun ikke har hatt så mye av, av div grunner)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå