05-10-15 Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Hvis man er gravid - er tappen alltid helt lukket da? Noen gravide som har sjekket hvordan den var rundt ikm?
Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Har hørt at livmortappen er tett plugget igjen, myk utenpå og hard inni, ofte vendt litt oppover, om man er gravid. Ved mensen er den myk og helt åpen. Kan variere fra person til person hvordan "følelsen" på livmortappen er, men min er hvertfall liten, hard og tett... Om det hjalp...!!!?
EnLitenPrins Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Hvordan finner man livmortappen da ?? Alltid lurt på det jeg...
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Du kan stappe en, eller to fingre inn, gjerne sitt på huk, så kjenner du på den kjedeveggen som er mot magen.. Da skal du kjenne den:) Hoss meg kjenner den ut som en liten sirkel, fingertuppen kan kjenne hele denne sirkelen/tappen. Den ligger vell ca 5 cm inn hoss meg, klarer av og til å kjenne den akurat med finger tuppene.. Lykke til ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå