Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Har den siste uken følt meg veldig uhygienisk. Ikke misforstå, jeg vasker meg hver eneste dag, men etter kort tid, begynner jeg å svette, har mye utflod om dagene og håret mitt blir fett på bare få timer. Er dette normalt? Jeg dusjer hver morgen og etter jobb, bare for å bli kvitt den ekle følelsen av å være skitten, men det virker ikke som det hjelper. Er det sånn det vil bli hele svangerskapet?? Er 7 uker. Begynner å bli plagsomt dette...
74skytte Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har også hatt et par uker med fett hår med en gang, ofte klam og svett, men det er også varmen som er nå. Jeg går på progesteron tilskudd, så det er mye gugge som kommer ut av meg. Du er ikke alene, og det er ikke noe ok. Dusjer selvsagt hver dag. Jeg er også 7 uker på vei.
EnLitenPrins Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Har det på akkuratt samme måten ! Dusjer morgen og kveld..Men jeg svetter som en gris, har MYE utflod, håret blir fett og jeg har også fått mye kviser Håper det ikke varer hele svangerskapet..Jeg er bare 5+3 og begynner og bli lei allerede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå