Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen mye spotting før mens? Har ikm i dag og har spottet nesten en uke... Litt blodig i dag, men ikke noen ordentlig mens... Fler som har det sånn? Kan jeg være gravid for det? Tenkte å teste i morra. Spennende!!! Jeg vil jeg vil jeg vil!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg spotta de 2 siste syklusene før jeg ble gravid og da var jeg ikke gravid:( denne syklusen spotta jeg ikke og var gravid! Men det er jo veldig individuelt:) kanskje det er sånn det blir når du er gravid? hvis du ikke har pleid å spotte.. kanskje det er festeblødning?:)

lykke til iallefall :D det skjer før eller siden!!:)

Skrevet

Hei hei... Jeg har spottet 10 dager før mens i 1år no....Kjempe irriterende... Har ikke blitt gravid enda, men har hørt om folk som harspottet tidlig i graviditet :o)

Masse lykke til.. Klem fra meg

Skrevet

Tusen takk for svar jenter:o) Tanta kom selvfølgelig i dag og jeg som var så optimist i går..... Inn i 10pp nå da, off detta er slitsomt! Lykke til til dere alle i alle fall!!!!!

Skrevet

Jeg har selv slitt med spotting en stund og fikk "tips" av en venninne at jeg kanskje kunne ha progestronmangel. Tok noe prøver hos fastlegen som bekreftet dette og han ga meg så crinone. Dette er en vaginalgele som tilfører kroppen progestereon. Vet ikke om det var det som gjorde utslaget, men jeg ble gravid på 1 forsøk med kremen!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...