Gå til innhold

vernepleier, barnevernsped o.l...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommet inn på høgskolen nå, prøver å finne ut hvor mange timer og hvordan første året er.. finner bare alle tre sammenlagt. noen som kan fortelle litt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen må vel vite?

Skrevet

noooen, værsåsnille

Skrevet

Jeg er barnevernspedagog. Studiene er litt forskjellig fra høyskole til høyskole. Aner ikke hvor mange timer vi hadde, men det er ikke alt som er obligatorisk. Mye du kan lese selv uten å være på forelesning.. Ta kontakt med den høyskolen du har kommet inn på, så får du nok litt mer info der:) Veldig spennende studie, så kos deg!

Skrevet

men det er deltid er det ikke?

Skrevet

hva skole er det du har kommet inn på da?

Skrevet

TUSEN TAKK:D Tror du det er greit studie med datter på 3 som jeg er alene med? gleder meg veldig, er veldig interesser innen dette faget, å tror det blir kjempe morro:)

Skrevet

Hvor skal du ta det? På den høgskolen jeg skal studere har de lagt ut litt ulike ting. Og da jeg tok kontakt med de fikk jeg timeplan for fagene mine for høsten. Det var klart for mange uker siden.

Skrevet

Det var flere i klassen min som hadde barn, og det fungerte helt fint:) Hun skal vel gå i barnehage eller?? For da blir det jo ikke noe problem..

Skrevet

Nei, deltidskoden er BVUD-etellerannet. Alle utdanningene ved HiO har åpne timeplaner på den linken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...