Eucerin Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 kommet inn på høgskolen nå, prøver å finne ut hvor mange timer og hvordan første året er.. finner bare alle tre sammenlagt. noen som kan fortelle litt??
Gjest -<<- Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Ha'kke snøring, men du kan se timeplanen til f.eks førsteårs barnevernsstudenter ved HiO her: http://timeplan.hio.no:8081/4DACTION/WebShowSimpleSearch/3/1 (velg linken som heter BVUH08H)
Jokeren Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Jeg er barnevernspedagog. Studiene er litt forskjellig fra høyskole til høyskole. Aner ikke hvor mange timer vi hadde, men det er ikke alt som er obligatorisk. Mye du kan lese selv uten å være på forelesning.. Ta kontakt med den høyskolen du har kommet inn på, så får du nok litt mer info der:) Veldig spennende studie, så kos deg!
Mariella og miniMariella Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 hva skole er det du har kommet inn på da?
Eucerin Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. juli 2008 TUSEN TAKK:D Tror du det er greit studie med datter på 3 som jeg er alene med? gleder meg veldig, er veldig interesser innen dette faget, å tror det blir kjempe morro:)
meg & to små vampyrer Skrevet 30. juli 2008 #9 Skrevet 30. juli 2008 Hvor skal du ta det? På den høgskolen jeg skal studere har de lagt ut litt ulike ting. Og da jeg tok kontakt med de fikk jeg timeplan for fagene mine for høsten. Det var klart for mange uker siden.
Jokeren Skrevet 30. juli 2008 #10 Skrevet 30. juli 2008 Det var flere i klassen min som hadde barn, og det fungerte helt fint:) Hun skal vel gå i barnehage eller?? For da blir det jo ikke noe problem..
Gjest -<<- Skrevet 30. juli 2008 #11 Skrevet 30. juli 2008 Nei, deltidskoden er BVUD-etellerannet. Alle utdanningene ved HiO har åpne timeplaner på den linken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå