Twintipp og himmelblå Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Minimorris sover som en stein!!! Går ikke å vekke ham, er helt i drømmeland, slik man er de første timene av nattesøvnen. Han sovnet bom for halvannen time siden og er ikke og få liv i. Vi skal igrunn på fisketur, men begynner å tro at han har lagt seg for kvelden.. hmm.. Noen opplevd sånt? Håper bare ikke han våkner elleve og bestemmer seg for å stå opp:-S
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Hadde latt han sove, tror jeg. Har kanskje litt søvn å "ta igjen"... Min yngste sluknet kl 16 i forrige uke (!), og sov til 06 neste morgen ;-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2008 Ja, jeg gjør det.. Han har lagt seg sent to dager på rad og stått opp like tidlig som han pleier, så kanskje han trenger litt ekstra søvn. Han har vært en umulius idag og, så kanskje like greit å la han sove, ha ha:)) Kl. 16.00 var veldig tidlig da.. Trøtt liten kar det se, hi hi.
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Ja, det var veeeeldig tidlig, men han var helt ferdig ;-) Jeg var livredd for at han skulle våkne blid som en sol kl 04, men det gikk fint...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå