(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Hej og hå! I dag har jeg spist lunch: 10 kyllingklubber middag: 1 mama lupes tortilla med tomatpure, pepperoni, norwegia, løk og ruccolasalat. Altså pizza av lavkarbo lefsa! nam nam! (hot tips til dere som har bestilt mama lupes fra dialife) Trening har det blitt lite av, og nå tordner og lyner det jaggu igjen. Så det ser ut som løpeturen går rett i vasken. På tide å børste støv av rockeringen!!
melkekua™ Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Hei hei ) Frokost: 2 ketolysebrødskiver med brie og noen få druer Lunsj: 2 ketolysebrødskiver med salat, kalkunskinke og agurk Middag: 2 sommerkoteletter og salat (agurk, tomat og fetaost). Blir litt lavkarbois senere også ) har blitt litt fun light, pepsi max og bacon krisp. *fnis* rekker opp hånda, har bestilt meg mama lupes hehe. Så lur pizzavariant det var da ;o) den skal jegprøve når varene er innomhus. Lagde den ketolysepizza'n i helga....og den var helt grei (ble litt tørr og eggete), men hvis jeg kan lage en en annen variant så er det topp! Faen....har hatt murringer i kroppen igår og idag, tenkte egentlig ikke noe mer over det.....men idag var tr kommet på besøk etter lang tid. Nøyaktig 6 mnd siden på dagen jeg fødte lillegutt.
Monajenten Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Hei smukkene mine:-D Frokost: Nutrilettshake Middag: Grønnsakswok med skinke Kvelds: En skive med lettere brunost, og rislunsj med jordbær Har vært på tur i fjellet i dag, og spilt fotball på terrassen:-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2008 Åh.. mensen er sikkelig irriterendes. Jeg fikk mens en hel uke for tidlig nå jeg. Regner med at den kom fordi jeg fucket opp lavkarboen i helgen! Grrr. Tror det blir noen bringebær med fløte til kvelds jeg! ;p JEg liker ikke bacon krisp jeg. og ikke light-produkter heller. flaks sånn. hehe. Forøvrig skal det sies at jeg ikke "tåler" mama lupes lefsene i ketolyse heller. sukk. Det er enkelte som reagerer på de i forhold til ketolyse. Får ikke vekt stagnasjon tror jeg, men jeg detter ut av ketose. Iallefall om jeg spiser mer en 1. Tok bare 1 i dag da, så får vi se om jeg greier å snike meg inn i ketose etter helgens sprekk igjen snart. Er litt utolmodig nå og gruer meg til veing på fredag. hehe.
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Hei. I dag har jeg spist; Frokost: 1 liten grov baguette Middag: fylt rødspette med broccoli Kveld: Vet ikke ennå. Har omgangssyken, så jeg spiser bare det jeg får i meg disse dagene. I mårra er det veiedag også. Håper ikke det ødelegger at jeg ikke får i meg 5 måltider pr dag denne uka.
frk Nilsen Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Hei smukkejenter! Nå er endelig besøkene for sommern over, og jeg kan spise sunnere! I går kveld ble det litt walters mandler og chips...... Frokost: 3 ryvita med magert pålegg Lunsj: Omelett med feta og vårløk Middag: Greske kjøttboller med tomat og avocadosalat og linsesalat Kvelds: Nøtter og ett glass hvitvin(sambo er ute med jobb... kose meg med fjernkontrollen(masse ræl på TV) og vin :-D) Hjulet på vogna er pungtert, så vi har hatt innedag i dag. Skal ut å handle slange og dekk i morra, samt ei paraplytrille så jeg har noe hvis det skulle skje igjen! Ikke morsomt å pumpe opp dekk hvert 10min i 30grader! Oppdaget det på tur på mandag, langt hjemmefra og langt unna babybutikker..... Så si fra i kveld om noen har et ekstra hjul til Quinny freestyle 3XL.....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2008 dytter litt før jeg går å legger meg...
frk Nilsen Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 Legger du deg så tidlig??? Kan dytte litt jeg og....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. juli 2008 frk nilsen ja, jeg skal opp mitt i natten for å dra på jobb. nærmere bestemt 03.40.
frk Nilsen Skrevet 30. juli 2008 #10 Skrevet 30. juli 2008 Gisp! Hva er det du jobber med da? Det er jo midt på natten! Skjønner godt at du køyer nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå