Gjest Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 I MARS BLIR JEG TANTE:-) HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Monajenten Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Åhhh gratulerer så mye!! Jeg vil også bli tante:-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 åhh! jeg vil også bli tante! grattis!!!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Jeg og!) Hi hi... Men, grattis så myye! Det er koooost:)
Kakeåndsen Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Grattis!! Lillesøsteren min skal ha sin første i februar:-) Gleder meg! Blir første søskenbarn for jentene mine. Håper litt på en gutt, for da kan jeg kjøpe gutteklær. Blir det jente så slipper de å kjøpe klær for å si det sånn....
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Jeg synes det bblir stas om det er ei jente, men er overlykkelig uansett!!! Dette er såååå gøy:-)
*Rutletutt* Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 Grattis!!!! Jeg blir tante om noen uker, jeg - eller "fille"tante er vel det rette uttrykket, he he;o)
3 blå Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 Ååå, jeg og vil bli tante! Men jeg er enebarn og kommer aldri til å bli skikkelig tante. Heldigvis har kjæresten to søsken, så håper de sette igang snart
boble <3 Skrevet 30. juli 2008 #9 Skrevet 30. juli 2008 Gratulerer så masse tanta bammemamma:0) Så gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå