Gå til innhold

ENDELIG ER DET MIN TUR!!!!!!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I MARS BLIR JEG TANTE:-)

 

 

HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh gratulerer så mye!!

 

Jeg vil også bli tante:-)

Skrevet

åhh! jeg vil også bli tante! grattis!!!!

 

 

Skrevet

Jeg og!:))

Hi hi... Men, grattis så myye! Det er koooost:)

Skrevet

Grattis!!

 

Lillesøsteren min skal ha sin første i februar:-) Gleder meg! Blir første søskenbarn for jentene mine. Håper litt på en gutt, for da kan jeg kjøpe gutteklær. Blir det jente så slipper de å kjøpe klær for å si det sånn....

Skrevet

Jeg synes det bblir stas om det er ei jente, men er overlykkelig uansett!!! Dette er såååå gøy:-)

Skrevet

Grattis!!!! Jeg blir tante om noen uker, jeg - eller "fille"tante er vel det rette uttrykket, he he;o)

Skrevet

Ååå, jeg og vil bli tante! Men jeg er enebarn og kommer aldri til å bli skikkelig tante. Heldigvis har kjæresten to søsken, så håper de sette igang snart :)

Skrevet

Gratulerer så masse tanta bammemamma:0) Så gøy!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...