Gå til innhold

Hmmm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som merket at biomor endret atferd i forhold til deg og far etter at dere fikk fellesbarn??

Det har vi. Hun er blitt et skikkelig hespetre og gjør alt for å lage kvalme.

Er det mulig..... FÅ DEG ET LIV, KJÆRE MOR!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det stikk motsatt. Biomor har blitt så utrolig blid og hyggelig, det skjedde i grunnen for noen måneder siden. I tillegg har stesønnen min akkurat flyttet til oss. Antakelig er det derfor hun er så superhyggelig for tida, men vi er veldig overrasket over det, hun truet først med advokat da mannen min ville diskutere sønnens bosted med henne og ba om hjelp fra familiekontoret. Men for tida nyter vi at hun er samarbeidsvillig og gjør vårt beste for å være hyggelige tilbake :-)

Skrevet

Biomor til min stesønn ble sjalu på et vis. Hun tror sønnen ikke får det han skal ha hos oss og er sjalu for at vi får ting til å fungere og sur fordi hun ikke kan tvinne han rundt lillefingeren lenger. (før jeg kom inn i bildet kjørte han mor og sønn til Gøteborg fordi de skulle på ferie dit en stund etter bruddet).

Hun bruker også ordene "du er ikke glad i sønnen din" fordi han er glad i mitt barn og vårt felles barn også. Da får han dårlig samvittighet og gir sønnen all oppmerksomhet.. Eller later som det overfor mor slik at hun skal tro han bryr se mer om sønnen enn oss andre. Like greit. Da slipper vi de konfliktene.:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...