Liagora med 2 jenter Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Hadde dere tilnærmet lik fødsel som deres mor? Varighet? Fødetid i forhold til termin? osv.
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 nei ,jeg og mamma hadde helt forskjellige fødsler..hu hadde lange fødsler ,jeg har korte
JordbærMamma Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Absolutt ikke... Hun har fått begge sine i veldig raske fødsler, 3 timer fra første murring, sterke rier hvert tiende minutt ca. og raske utdrivinger. Derfor ble jeg sendt raskt på sykehus da jeg kom i gang sist gang. Jeg gikk 2 døgn med rier hvert 5. minutt, gikk saaaakte men sikkert framover, ble til sist satt på drypp, presset over 2 timer før han kom... Hennes førstefødte (meg) kom 2 uker over termin, min førstefødte kom på termindatoen. Så her stemte ikke dette... Hun har mye større bekken enn meg også da, dette har sikkert noe å si. Jeg har arva kroppsformen til farssiden
Liagora med 2 jenter Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2008 For de sier at fødsler er arvelig.. Men dette var godt å høre, for mamma gikk langt over tiden og hadde lange fødsler.
hønsemor Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har hatt like fødsler som min mor. Vi har gått nesten to uker over med alle og fødselene har gått fort.
Skravlefruen med huleboer Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Nei, helt ulik med alle mamma sine tre fødsler. Min fødsel varte mye lengre, og hadde ingen sammenheng i forhold til når jeg fødte i forhold til termin.
Mamma til to tette Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 helt ulik, hun hodefødsler, jeg en i sete og en med hode nå snart...
Liagora med 2 jenter Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. juli 2008 satser på at statistikken her stemmer på meg også;o)
Trulte76 Skrevet 30. juli 2008 #9 Skrevet 30. juli 2008 nei. Min mor og min søster har like fødsler. lange fødsler med milde rier. Begge hadde lyst på kake når de hadde rier. Jeg hadde satt kakebiten i halsen visst jeg skulle ha spist hehe Jeg har kjappe og vondere rier enn de. Så jeg er ikke lik de to nei. Min mor har vel aldri blittt satt igang, men det har min søster og jeg, men likevel hadde hun slik som min mor og jeg stikk mottsatt av de to. ang termin så gikk min mor 12 dager over med min søster og bror og 17 dager over med meg. Min søster ble satt igang 8 dager over pga svangerskapforgiftning. Jeg har blitt satt igang rundt terminen pga svangerskapdiabetes. Så ikke godt å si hvor lenge over jeg evt hadde gått da.
Trulte76 Skrevet 30. juli 2008 #10 Skrevet 30. juli 2008 de hadde fødsler på 12-16 timer, og jeg på 2 timer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå