Gå til innhold

Hvordam ser slimproppen ut??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan kan man se den liksom?:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan ser slimproppen ut? Tar det lang tid fra den går til jeg føder?

- Slimproppen har mange forskjellige utseender som varierer fra person til person. Men den er som oftest seig, gul/hvit/blank og litt røde/brune spetter. Hos noen ser den ut som en skikkelig propp, men hos noen er den bare lange "slimtråder". Er du usikker/redd eller den går veldig tidlig skal du alltid kontakte lege/jordmor. Samme visst det er mye brunt/rødt. Hvor lang tid det tar fra den går til du føder varierer også veldig fra person til person, hos noen går den en måned før, mens hos noen starter fødselen like etter den kommer.

Skrevet

Den ser ikke ut! Haha.....vi faar ha litt humor her i opploepet. =o) Min har loesnet i gaar og i dag, og det ser rett og slett slimete ut, hos meg var det blankt slim, ikke saerlig gult, noe mer fast og noe mer loest og saa en del brunt da. Jeg fikk beskjed paa sykehuset at det var bare bra om det var brunt eller roedt i den, da var noe paa gang. Jeg har ikke hoert at man skal ringe inn dersom det er mer farge paa den enn gult.

Det som ogsaa var hos meg, er at jeg nesten ikke har utflod lengre, fordi jeg har tatt to antibiotikakurer mot GBS samt at jeg spiser noe som er litt saanne "snille bakterier" for tarmen. Saa da dette kom, var det ikke til aa ta feil av. Det kom samme tid i gaar og i dag, og med paafoelgende mensenvondt og stoppet opp etter ca 20 min.

Lykke til!

Skrevet

hm..jeg hadde for 3 uker siden slimtråder, gulig i farge. Så ut som eggløsnings slim. Så kan jo hørest ut som det var slimproppen det da?

Nå er jeg 36 uker.

I det siste har jeg fått litt vondere kynnere enn før. Noen dager værre enn andre. Begynner jeg å modnes allerede tru?

Han kan holde seg der 2 uker til da :) For samboern er på sjøen i 2 uker til :) Men da kan han godt få komme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...