Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare vært til UL i uke 19 med de to andre +en senere UL med nr 2.

Bestiller dere UL selv? Mine har jeg fått "automatisk" etter å ha vært hos fastlegen.

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

Det er ingen som får tidlig ultralyd selv, med mindre de har vært igjennom prøverør så vidt jeg vet.

Sist svangerskap betalte vi selv tidlig ultralyd og det skal vi denne gangen også.

Det inngår ikke i normal svangerskapskontroll å få tidlig ultralyd. Den du har vært på får vi automatisk mellom uke 17-20 :)

Syns det er greit å se et hjerte som slår og at alt er ok før ordinær ul når man nesten har gått halve svangerskapet. Hadde taklet dårlig å fått beskjed når man nesten er halveis om at : nei her er det ikke liv osv.

Er noe galt vil jeg heller få vite det tidlig, men som regel så er jo alt ok :)

Skrevet

hei,jeg har fått tidlig ul i alle mine 3 svangerskap.med nummer en pga blødninger og med nummer to fordi jeg ville vite at alt var ok. denne gang med nummer 3, ble jeg dårlig og innlagt på sykehus et døgn. de trodde det avr sv.skap uten for livmor og måtte lete leenge etter liv som de tilslutt fant på rett setd. alt var ok. fordi min sønn også er kronisk syk skal jeg på ul i uke 12 for å ta forstervannsprøver og nakkefoldsjekk m.m. håper nummer 3 er frisk og rask.

er skikkelig kvalm og kaster opp daglig, så det er vel et godt tegn. så jo på sykehuset at hjertet slo i uke 7...er nå i uke 9!

det er ikke vanlig å få ul før den alle får tilbud om i uke 16-19.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...