Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Noen gifte her ? jeg lurer på om dere har spart dere opp penger til brullupet eller om dere tar opp lån ? eller hvordan gjør dere det ?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Sparte litt, foreldrene betalte det meste.
smurf 77 * har født Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 hei, da jeg giftet meg for 6 år siden fikk vi festen og alt av mine foreldre og av svigers. hele bryllupet ble en gave til oss fra våre foreldre.
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Betaler selv... sambo tjener mest, derfor betaler han også det dyreste: middagen, og alt som har med hans antrekk å gjøre. Jeg har betalt alt i sammenheng med kirke, blomster, kaker, og alt som har med mitt antrekk å gjøre (som er myye dyrere enn hans:-( ) Mamma og pappa betaler litt, og antagelig kommer foreldrene hans til å bidra med litt også. I tillegg er det jeg som ordner alt, han trenger bare å møte opp, hehe..
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Vi betalte klærne, blomster og invitasjoner/ takkekort. Foreldrene våre betalte resten.
Gjest mphs Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 Betalte det der og da. Måtte ikke spare noe. Men så hadde vi ett lite bryllup med kun 13 stk og kostet bare 15 000 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå