Goomba84 Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 hvordan arter det seg, kan dere beskrive når, hvor og hvordan svimle dere er? (sniker meg inn her fra BliGravid) Takk for svar!
Mamma'n til Mathea ♥spire12? Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Blir veldig ofte svimmel. Er som oftest når jeg har slappet av og reiser meg, trenger ikke være fort en gang. Men jeg har lavt blodtrykk til vanlig også. Det varierer veldig hvor svimmel jeg blir, men som oftest er det slik at jeg må holde meg fast i det som er nærmest meg og senke hode, og bare stå i ro til det går over. Kan ta mellom 10 og 60 sek. Kan også bli litt kvalm i sammenheng med svimmelheten. Men dette helst om man ikke har drukket eller spist så mye, kombinert med blodtrykksfall Håper du ble klokere av min svimmlende erfaring
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Hei:) Etter jeg ble gravid så har jeg alltid blitt svimmel viss jeg reiser meg fort opp etter at jeg har sotte/ligget nede. Det virker og ut som om jeg skal falle til siden, men det går over etter ca 10 sek.. Føler meg og svimmel viss jeg har "tatt litt hart i", f.eks her om dagen når jeg badet med noen små. Det jekk over etter at jeg hadde lakt meg ned i 5-10 min, så jeg prøver å ta det med ro:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå