Gå til innhold

Skal ,skal ikke??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har veldig løst på banrn.. (nr 3)

Mannen min er i 100% jobb,men jeg har bare 21% fast jobb + litt ekstra,får dagpenger også. Går på deltidsstidie gjennom NKI åsså.

Jeg jobba over 80% da jeg fikk de andre to.

 

Så vi vet ikke åssån det blir økonomisk,hvis vi får en unge til.

Er det noen som vet det???

Vær så snill å svar :)

Klem fra ei som er verpesyk ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre du har jobbet 50% eller mer i seks av de ti siste mndene så har hverken du eller far rett på foreldrepenger/permisjon - kun engangsstønad på ca 36000 kr eller noe sånt... Mulig at det spiller en rolle at du har studert deltid, men det vet jeg ikke.

Skrevet

Kan også være at dagpengene hjelper på, sjekk www.nav.no... :-)

 

Lykke til!

Skrevet

dagpenger blir regnet som inntekt, Så du kan få foreldrepenger regnet ut fra dagpenger. Snakk med NAV du hvordan det blir med evt foreldrepenger når du jobber litt og har dagpenger. om de slår det sammen og regner ut foreldre penger ut fra det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...