polarn & pyrene Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Er det noen som har eller har hatt den? Hvordan syntes dere den var/er? (bivirkniner)
Monajenten Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har den og er veldig fornøyd. Har i grunnen ikke fått noen bivirkinger. Hadde småblødninger de første seks ukene (det er helt vanlig) og nå blør jeg bare bittelitt innimellom. Har hatt den i 1 år og snart 5 mnd.
Potetstappe Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har, og skal fjerne den om 1 uke, da skal jeg begynne på p-ring. Har ei venninne som akkurat fjernet sin pga. smerter i underlivet. Jeg har aldri før vært plaget med kviser, men nå ser jeg ut som en pizza.Har vært plaget med masse smerter i underlivet, derfor et omtrent ikke eksisterende sexliv, noe jeg syns er veldig frustrerende. Utrolig vondt når jeg har mensen. Blør lite, men lenge. Skuffende syns jeg, når den er så dyr. Med utgifter til gynekolog osv. har den spiralen kosta meg 6000 siden januar...
Herlige barn har jeg fått Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 6000 kroner? Hvordan er det mulig? Har selv denne og den kostet meg 1200-1300 kroner! Du kunne jo søkt produsenten om refusjon, men dette må gjøres hos fastlegen og da må du altså ikke tåle den i det hele tatt. Altså det er en medisinsk årsak til at du må ha den ut!
MiaKristin Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Jeg brukte den i 1,5 år. Den var veldig bra for meg, fikk ingen bivirkninger. MEN jeg ble da gravid med den....
Kakeåndsen Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 jeg har hatt den i 1 år. Eneste som irriterer meg er at jeg aldri vet når jeg får en blødning, heldigvis så minimal at det ikke skaper noen problemer.
mom-to-be Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har har også noe av det samme som deg. Har aldri før vært plaget med kviser men nå ser jeg ut som et pizza tryne! Dette plager meg veldig, og jeg blir nesten deprimert av hele greia. Det jeg lurer på er om det bare vil gå bort når jeg tar den ut? En annen grusom bivirkning for mitt vedkommende er økt utflod! Men ikke sånn som lukter eller noe da heldigvis. Jeg blør forøvrig også lite, nesten aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå