Gå til innhold

Bind....

C,Augustgutt08&en liten til

Anbefalte innlegg

Skrevet

....Har lyst til å ha med egne bind på sykehuset. Men er egentlig feks Always sine nattbind store og tykke nok til etter fødselen?

Eller må man bruke slike bleier de har på sykehuset?

TIPS,TIPS ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. jeg hadde med nattbindet til libresse men det kunne jeg bare glemme de første dagen hehehe. måtte bytte i ett sett... du får store tykke gode bind på sykehuset oxo kan du gå over til dine egne når du føler det.. jeg fikk iallefall bind der.. tror ikke de har sluttet med det...lykke til.

Skrevet

Oki! Takk, takk ;)

Skrevet

nettingtrusene med sykehusbleier var faktisk ikke riktig så ille som jeg hadde innbilt meg. nettingtrusene holdt alt godt på plass, så det føltes ille så ille som man skulle tro.

jeg kunne ikke gå over til vanlige bind når jeg reiste hjem etter 5 dager, så jeg fikk en halv pakke med meg fra sykehuset.

Skrevet

De første par dagene etter fødselen var det faktisk ingenting annet enn de digre sykehusbindene som holdt, selv med dem måtte jeg opp og skifte på natta og likevek lakk det i senga...

Da jeg kom hjem brukte jeg de vanlige nattbindene til Always døgnet rundt et par dager, før blødningen plutselig avtok veldig og det holdt med vanlig bind.

Skrevet

Dette er sikkert veldig individuelt. Kunne klart meg med always etter jeg fikk sistemann, men absolutt ikke med første. Ta nå med i tilfelle.

Skrevet

Helt enig med hun her over. Ta med vanlige nattbind! Om du ikke får brukt dem så er det ikke verdens undergang. Jeg brukte libresse sine nattbind på sykehuset, ingen problem. Må jo skifte ofte uansett hva man bruker, og jeg synes de moderne binda både sitter og suger bedre enn de sykehusbleiene. =)

Skrevet

Da tar jeg med for sikkerhetsskyld ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...