Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I fare for å virke litt sum her, så spør jeg likevel:

Vet alle her når de skal ta ferie, når pappaen skal ta permisjon osv? Får inntrykk av at alt dette må planlegges på forhånd, men vi pleier ikke planlegge så langt i forveien, vi.....

Og hva gjør jeg når jeg ikke vet hvilken stilling jeg har om en måned? Vet ikke om jeg er i full jobb, har vikariat, er student eller er arbeidsledig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Syns spørsmålet absolutt ikke er dumt, jeg... Jeg har lurt på det her selv. Vi aner jo ikke når pappaen skal ta pappapermisjonen sin. Jeg har tenkt å ta ferie når han tar permisjonen, men vi vet i hvilke uker det blir.

Går det an å la de feltene stå blankt, og heller gi beskjed om dette etter babyen er født?

Håper noen har svar på det her :)

Skrevet

Dette lurer jeg på også. I tillegg til at jeg lurer på dette med "tidskonto" eller hva det heter. Pappan har lyst(og mulighet) til å være hjemme 2 dager pr uke fr babyen er ca 6mnd, det betyr at jeg kan gå tilbake i 40% stilling og dermed forlenge permisjonen med det. Men er dette noe jeg må bestemme meg for ved søknadstidspunktet eller kan jeg bestemme det etterhvert? Hva hvis jeg likevel ikke ønsker å gå tilbake til jobb men har søkt om det?

Skrevet

hei:)etter som jeg skjønner det(er snart 5 år siden sist,så husker ikke helt selv)er de ganske åpen for at du kan endre dato for ferie,bare du sier/melder fra i god tid i forveien..men du må fylle inn en dato,ikke la den stå tom...ang.pappapermisjon er jeg ikke sikker på hvor strenge de er...

Skrevet

Vi skrev ihvertfall på søknaden sist når pappapermisjonen skulle være, men så endret vi den senere, og det var ikke noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...