Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Er det ikke på tide å få gjort noe med trusselbildet i norge? Det virker så enkelt å true noen bare ting ikke går helt ens vei? Har vi ikke alle våre uoverenstemmelser på et eller annet plan uten at vi truer å sprenge en av Oslos forstader i luffta fordet? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=197590 Kriminellt rulleblad- regner med han er ansvarlig selv for det. Psykisk ustabil- det hadde jeg også skyldt på om jeg ikke ville stå til ansvar for mine SYKE handlinger. Her har hele Romerike stått STILLE pga hans jævla datautstyr.. Som HAN fikk beslaglagt fordi HAN har hatt politiet på nakken før. Tydeligvis med god grunn..
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Gjør noe med trusselbildet sier du? Hva mener du egentlig med det? Mannen er psykisk ustabil, mange personer i Norge i dag er det. Selvsagt er det uheldig at slike ting skjer..., men sånne ting kan man uansett ikke sikre seg mot - om man er i Norge eller Sverige eller Iran eller USA... Nå gikk det heldigvis bra denne gangen, og mannen får forhåpentligvis den hjelpen han trenger.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Regner med at politiet sjekker det datautstyret hans ekstra nøye nå. Ha ha.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå