Gå til innhold

Når kommer magen ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forge gang hadde jeg begynt og få pittelitt mage i uke 7..Eller den var hard :) Men kommer jeg til og få fortere mage denne gangen ? Synest allerede jeg har begynt å få mage jeg..Men det er sikkert bare innbilling :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, jeg er også andre gangs, men venter like herlig på magen for det om;-) Tipper den er synlig rundt 15-16 uker..

Skrevet

jeg er 11 uker å har ikke tegn til mage:(

gleder meg til magen kommer:D

Skrevet

Jeg er gravid i 9. uke. Magen står ut som bare det. det er jo selvfølgelig ikke noe unge inni, men jeg kan ikke lenger skjule at det er noe på vei.

Skrevet

Oi det var kanskje litt feilformulert det. Det er jo noe inni der, men ikke stort nok til at det rommer hele magen min;)

Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

Sist kom magen over natta mellom uke 20-21

Tror ikke den kommer no særlig før nå ettersom jeg har enda større bilring rundt magen nå, kvalifiserer vel egentlig til traktor-ring.. :(

Så jeg ser bælfeit ut uansett :) men men.. at den kommer, det er det ingen tvil om.

Kan jo være den kommer før ettersom livmoren vokser fortere når det er 2.gang og da presser jo den resten av systemet mitt utover ... :)

Skrevet

Jeg er passert 9 fullgåtte uker med fjerdemann og magen min tyter som bare det. Er jo ikke babyen som ses enda, men heller livmora som presser innvoller og magefett opp og ut så jeg føler meg skikkelig småfeit ;-)

Skrevet

første gong ej va gravid fikk ikkje ej mage før i veke 23..men no 2.gong fikk ej mage i veke 17..

de e nok ikkje ungen du kjenne..fordøyelsen e treigare når du e gravid so de gjer te atte du he masse oppblåst mage..

Skrevet

Ser det er stor forskjell på når magen syns hos dere. Synes den raskere om man er tynn?

Skrevet

Forge gang kom det ganske fort med meg..Og jeg er ganske kraftig !

Skrevet

skal love deg atte det er ikkje ungen du kjenner..livmoren er under skambenet til vertfall ut i 12 veke..

Skrevet

Jaja :) Det er jeg fult klarover ;o) Er vell bare det at jeg har luft i magen :)

Skrevet

Har faktisk lest i en av bøkene eller bladene jeg har kjøpt at de litt lubne damene får fortere mage enn de litt tynnere. Jeg aner ikke hvorfor :-)

Skrevet

Jeg har alltid hatt litt ekstra på magen, og nå ser det ut som jeg er høygravid nesten og jeg er bare i uke 8. Jeg vet det ikke er noen baby der enda men magen min har blåst seg skikkelig opp de siste dagene. Føler meg som en flodhest nesten:p

Men jeg prøver bare å nyte det da:) Syns det er en super følelse å vite at jeg skal bære frem et helt nytt liv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...