tesseliten Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 er 33 uker, kan jeg bli srippet nå eller hvordan funker det?? Jeg synes det var skikkelig vondt når jeg ble sjekket for modning liksom:(
lana<3 Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Jeg fikk beskjed sist gang fra uke 37, men da må jordmoren ha noe å strippe. Hvis livmortappen er hard, bakovervendt og lukket kan de ikke strippe deg. Men er kroppen begynte å gjøre seg klar kan de forsøke. Hvis alt ligger til rette for det denne gang, skal jeg strippes første gang i uke 37...(er også i uke 33 nå)
Makko med to små gutter Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Ber dere om dette? Ingen har sjekket meg der nede hele svangerskapet...
tesseliten Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2008 nei men trodde vannet mitt lakk så jeg måtte inn og da sjekke hun samtidig om jeg var moden.. helst aldri igjen:/
Elsker jenta si<3 Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Hmm,nå er jeg sikkert dum,men hva betyr det å bli strippet??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå