Gjest Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Hvor lenge har dere fått beskjed om og bruke det om dere skulle bli gravide?? Ut rugetiden eller lengre?
*sommer* Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Hei Jeg brukte AlbylE og mener å huske at jeg skulle ta det fra og med uttak eller innsetting (husker ikke helt) og hele rugetiden. Nå endte jo ikke mitt forsøk med graviditet så jeg sluttet med pillen etter det :-( Lykke til
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Jeg har brukt både prednisolon og albyl-e . Begge i fra 1.stimuleringsdag. Jeg har jo ikke blitt gravid,men ville nok ha fortsatt med albyl-e en stund.Trolig til uke 12.Men dette har nok klinikken/evt din lokale gyn en formening om.Prednisolon er jo et preparat du ikke skal bruke over lang tid,og heller ikke ved graviditet.Men et viktige er at du ikke bråslutter med dem,men faktisk trapper ned over flere dager. Du får spørre legen om det også snuppa,men ikke glem nedtrappingen uansett ). God klem til deg,vet du har laaaaange ventedager nå ! Klem fra
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Takk for svar, jenter:)) Jeg bruker jo disse tablettene uten godkjenning fra klinikken da de ikke har trua på de, så kan liksom ikke spørre de:O) Jeg skal være flink og trappe ned Prednison over noen dager, og så får vi se hvordan det blir med den testen...Er den positiv, så kanskje jeg bare fortsetter litt til med Albyl E, da. Føler jeg er litt min egen lege når det gjelder disse medisinene, så da er det godt og ha dere og få tips og råd fra. Jeg prøver og rote frem fra hukommelsen hva de sa i Riga, og lurer på om de ba meg ta de ut rugetiden bare, men er ikke sikker, så derfor måtte jeg spørre dere flinke jenter:) Ventetiden er laaaaaaang, men i dag reiser vi til svigers, og da vet jeg at tiden og dagene flyr som en vind. Skal på apoteket nå i formiddag og kjøpe meg ett par tester, så får vi se når de blir tatt. Blir IKKE under noen omstendigheter før lørdag, men forhåpenligvis klarer jeg og vente til søndag:O) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå