Gå til innhold

Har dere beg å shoppe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjempe lyst til å beg snart,er 11 uker i dag......

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

hehe, har kjøpt en pysj og en body i strl. 50 :) mååååtte bare.. de var så søte.

Kjøpte kosedress dagen etter jeg fant ut jeg var gravid med tobias, så det betyr lykke for meg det :)

Eneste vi trenger denne gang er ny vogn, emmaljunga cangorooo så den skal jeg kjøpe rundt juletider tenker jeg.. Ellers har vi alt av både sprinkelseng, stellebord m/ balje, badebaljer i 3 strl. lekegrind med høy og lav bunn, vippestole, bæreseler, reiseseng, bilstol til nyfødt osv osv. spisestol.

Guttungen er bare 1,5 år, så blir ikke store innkjøpene denne gangen :)

Skrevet

Nei :) Men så fort jeg får inn penger blir det og kjøpe noe lite :) Det gjorde jeg forge gang også :)

Skrevet

Eg har kjempe lyst til å handle!!

Men må nok vente, me må ha vogn, seng, vippestol, og stellebord. Veit kva eg skal kjøpe, men synes eg må vente litt med handle....

Siden eg ikkje vil vita kjønnet så burde eg vente med å handle for mykje klær.

Skrevet

I første omgang, bare Mammatøy på salg;-) Begynner nok å handle litt smått til babyen om 4 mnd tenker jeg.

Skrevet

Jeg har begynt :)

Synes det er koselig, også er det veldig salg nå :P

I dag kjøpte jeg en heldrakt og en bukse-genser-tøfler til 30 kr!!

Skrevet

nei det tør eg ikkje.. er bare 5+1 i dag og det er altfor tidlig,.. trenger heller ikkje så masse da vi har en hel del fra storebror. trenger ny vogn for den dritten vi kjøpte sist har gått i stykker... aldri mer brio basson!!!

 

så om ting går bra så kjøper vi nok ut i tredje trimester:-)

Skrevet

Jeg har kjøpt vogn.... synes egentlig det er altfor tidlig, men den var på salg og akkurat den jeg hadde lyst på, så jeg måtte bare!!! Og en pysj i 62 med giraffer på. Kjempesøt:-D

Skrevet

vi har kjøpt 2 ting :D simo classic exclusive (sånn retro type) barnevogn og en body i str 62 med " my daddy is my hero" tekst på :D

Skrevet

Har bestilt meg "moseskurv" m/stativ fra Storbrit. :))))

 

Kommer til å kjøpe vogn i oktober, da skal jeg til Skottland, og der får jeg OTH m/bag for 5.000kr, ny :))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...