2 jenter,gutt 28 feb 09 Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Har kjempe lyst til å beg snart,er 11 uker i dag......
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 hehe, har kjøpt en pysj og en body i strl. 50 mååååtte bare.. de var så søte. Kjøpte kosedress dagen etter jeg fant ut jeg var gravid med tobias, så det betyr lykke for meg det Eneste vi trenger denne gang er ny vogn, emmaljunga cangorooo så den skal jeg kjøpe rundt juletider tenker jeg.. Ellers har vi alt av både sprinkelseng, stellebord m/ balje, badebaljer i 3 strl. lekegrind med høy og lav bunn, vippestole, bæreseler, reiseseng, bilstol til nyfødt osv osv. spisestol. Guttungen er bare 1,5 år, så blir ikke store innkjøpene denne gangen
EnLitenPrins Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Nei Men så fort jeg får inn penger blir det og kjøpe noe lite Det gjorde jeg forge gang også
Skihild Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Eg har kjempe lyst til å handle!! Men må nok vente, me må ha vogn, seng, vippestol, og stellebord. Veit kva eg skal kjøpe, men synes eg må vente litt med handle.... Siden eg ikkje vil vita kjønnet så burde eg vente med å handle for mykje klær.
sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 I første omgang, bare Mammatøy på salg;-) Begynner nok å handle litt smått til babyen om 4 mnd tenker jeg.
Såpeboble - 26.04.2011 Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har begynt Synes det er koselig, også er det veldig salg nå I dag kjøpte jeg en heldrakt og en bukse-genser-tøfler til 30 kr!!
FraENtilTO Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 nei det tør eg ikkje.. er bare 5+1 i dag og det er altfor tidlig,.. trenger heller ikkje så masse da vi har en hel del fra storebror. trenger ny vogn for den dritten vi kjøpte sist har gått i stykker... aldri mer brio basson!!! så om ting går bra så kjøper vi nok ut i tredje trimester:-)
gullet0305+09 Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har kjøpt vogn.... synes egentlig det er altfor tidlig, men den var på salg og akkurat den jeg hadde lyst på, så jeg måtte bare!!! Og en pysj i 62 med giraffer på. Kjempesøt:-D
Elin snart mamma til 3 Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 vi har kjøpt 2 ting simo classic exclusive (sånn retro type) barnevogn og en body i str 62 med " my daddy is my hero" tekst på
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #10 Skrevet 31. juli 2008 Har bestilt meg "moseskurv" m/stativ fra Storbrit. ))) Kommer til å kjøpe vogn i oktober, da skal jeg til Skottland, og der får jeg OTH m/bag for 5.000kr, ny )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå