Gå til innhold

Rar venninde??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at bestevenninder "plutselig" ikke ringer/sender sms på et halvt år, for så å ta kontakt igjen etter det? Venninden min har gjort dette flere ganger i alle år...er det normalt? Jeg synes det er slitsomt da, for forstår ikke hvorfor, hun har ikke kjæreste/samboer og ingen barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff,kjenner meg selv igjen litt i venninna di.Ikke at det tar et halvt år,men at det går lang tid uten at jeg tar kontakt.

Men hverdagen e så trsvel så tiden løper fra meg,og plutselig har det gått lang tid.

Skrevet

Jeg kjenner meg også veldig igjen...trodde nesten du prata om meg helt til det sto ikke kjæreste og barn...

Jeg har litt telefonskrekk så jeg ringer ikke så mye på fritiden..men jeg er åpen om dette til mine venninner da...det er bare sånn jeg er.

Skrevet

Men altså, jeg har nå fått barn, før det har jeg hele tiden vært i jobb MEN har alltis stilt opp på flekken for henne om det skulle være noe, tatt i mot besøk selv om jeg har vært døssliten...og hun forlanger at jeg bare skal droppe alt hver gang hun finner det for godt å begynne å "henge sammen med" meg igjen. Skjønner ikke helt hvorfor hun gjør dette? Hverdager kan være travle ja, men hun jobber bare som vikar noen få dager i uka, og har ingen forpliktelser til mann eller barn..ikke er hun mye med andre venninder heller, ikke noen "byflying" i helger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...