Lucy79 Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 eller ikke....!!? Jeg skulle egentlig ha menstrasjon forrige mandag, den dukket ikke opp så jeg tok en graviditetstest og den viste positiv. Men så på fredag fikk jeg mensen... syntes det var litt merkelig.. så jeg bestemte meg for å ta en ny test i dag. Den viste også positivt. Er det noen som har vært borti liknende situasjon? Jeg undrer nå veldig på om jeg er gravid eller ikke. Har bestilt legetime, men fikk ikke time før om 14 dager...
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Noen blør selvom de er gravide. Med spontan abort så har man svake rier, har du hatt det? Om du ikke har noen smerter og testen ikke blir svakere, så er du gravid.
Lucy79 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2008 Nei jeg har ikke hatt svake rier, har vært i topp form. Hm.... jeg begynner å ane at jeg rett og slett er gravid da... Heh ikke helt planlagt, men koselig er det. Det ble tettere enn jeg trodde:)
Mamsen og lillegutt Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har hatt 2 spontanaborter. Og de var ikke lik hverandre. Den første gangen mistet jeg i uke 5,og bare blødde mensen blod. Andre gangen var i uke 7. da hadde jeg rier og vondt. samtidig som jeg blødde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå