Maud Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Jeg er her og leser, men med all sola på dagen og alt som må ordnes og gjøres på kvelden, så logger jeg meg sjelden inn. I kveld skal jeg ta meg tid til å dibbe litt, men nå sier jeg bare hei :-D
Trollmora Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Ååh, jeg trodde du var borte på litt mer ferie:o) Været er en veldig god unskyldning for ikke sitte inne foran pc`n, så ikke tenk på det! Klæm fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå