Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å nærme seg utløp for permisjonstiden og skal vel begynne å jobbe litt igjen.

1. Hva er timelønn til en dagmamma?

2. Går det an å få dagmamma hjem til seg?

Synes det er for tidlig med barnehage.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde hvit dagmamma, og hun tok 5500 for full plass (vi hadde henne noe mindre og betalte 5000, men slapp å betale ekstra for ekstra timer) - vet ikek helt hva det blir i timelønn. Vi holdt da bare bleier og "spesialmat" (grøt, mme) selv - resten hadde hun.

nr 2 vet jeg ikke så mye om - men ville trodd at om hun kom hjem til deg ville det nok bli dyrere (spørs jo hva man finner av bra folk også da), da hun kanskje bare har din unge (vil du ha andres unger også i ditt hus?). Evt heller bruke au-pair; de er jo jaffal hjemme hos deg :o)

Skrevet

Takk, Yaddaline:)

Det jeg drømmer om en en litt eldre dame som er kjempesøt, som kommer hjem og er her hver dag så småen slipper å bli tatt vekk fra sine vante omgivelser + at da kunne hun tatt imot eldstemann når han kom hjem fra skolen... Jeg får leite:)

Skrevet

I know - jeg ville ha en sånn jeg også (helst en jeg kjenner), men det var ikke så lett :o) Kan jo ikke være "hvemsomhelst" som passer på det mest dyrebare man har heller! Ta en ringe/mailrunde til alle du kjenner og forhør deg litt om hva de kjenner til, og skulle ikke det bringe noe nytt, fristende "to the table" så får du søke i avisa og ta en _grundig_ intervju runde :o) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...