Gå til innhold

Noen barneseteeksperter her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan jeg bytte sete til mini? Hun er 2 år og 3 mnd. veier rundt 15 kg og er 95 lang ca.. (litt pluss minus her;P)

Hun sitter forovervendt (det er når de ser fremover, sant?).. Nå har vi et sete med 5-punkts-sele.. Det bilsetet er ikke vårt og de som eier det trenger å ha det tilbake om en mnd..

Så hvilket sete skal jeg kjøpe? Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med et Recaro Young Sport? Der har du et sete som kan brukes til hun ikke trnger det lenger. Det er en beltestol med integrert 5-punkts-sele som kan taes av etterhvert. Den har god nakkestøtte og sidebeskyttelse. Og ryggen kan også taes av sånn at du til slutt sitter igjen med bare puta. :)

Skrevet

Hvor får man kjøpt det? Hva koster det ca? Hmm, men uansett hva det koster så kanskje jeg sparer litt hvis hun kan ha det i flere år? hmm..

Takk :)

Skrevet

Vi kjøpte vårt på Hellanor i Trondheim. Mannen min er bilmekaniker og kjøper deler gjennom dem, så v fikk god rabatt. Betalte vel 1170,- for det. Men hvis du venter litt, skal jeg prøve å finne riktig pris til deg. ;)

Skrevet

Deilig med rabatter ja;) hehe..

Jeg venter vettu.. driver egentlig å rydder her så:P

Skrevet

2239,- er veildende pris fra Hellanor. Du kan helt sikkert kontakte dem hvis du lurer på noe. De er veldig service-minded! Sjekk Hellanor.no. De sender sikkert katalog og sånn også. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...