trinebeate Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Fint om dere forteller hvilken timelønn hun får og om det er svart eller hvitt og hvor dere bor i landet. Veldig usikker på hva jeg skal betale henne. Det er på et barn som er to år.
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Østlandet. Svart dagmamma. Betaler 225 kroner dagen.(7.30 til alt fra 15-16.30) har med mat og bleier selv. Hun er også veldig fleksibel, jeg betaler bare for de dagene han er der.. sier jeg fra dagen før at han ikke kommer likevel.. så er det greit og må ikke betale;)
Fire småtroll Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Bor på sørlandet og dagmammaen tar 4000 kr i måneden hvitt, holder da åpent fra 7.30 til 16.30. Vi holder selv bleier og mat(pakker), hun kjøper frukt og melk/juice. Hun tar 200 kr svart for enkeltdager.
tara_77 Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Hei. hvorfor skal du bruke dagmamma da. ... har du ikke fått barnehageplass..... Jeg brukte dagmamma på min 1 .. hadde 3 dager i uken og hun begynte 0730 og sluttet 1600. betalte 3000 kr i mnd. ville ikke sette en 1 år gammel gutt i barnehagen så jeg brukte henne et år.. så satt jeg gutten i bhg og betalte 2700 kr for 5 d i uken . så det var billigere. dessuten følte jeg at barnet fikk mer ut av bhg enn denne dagmammaen... (dette er ikke kritikk av dagmammaer eller av noen som velger å bruke de) finnes mange flinke selvf.... men jeg og mine venninner har dessv. vært uheldige med våre valg til tross for at de hadde gode ref.... denne gangen kommer jeg til å søke plass i barnehagen når barnet er 14 mnd. da bet jeg 1550 kr for 3 d i uken og får kontantstøtte på 1200 så da bet jeg bare mellomlegget... går litt opp i opp:) men seff alle må få ta sine egne valg:) lykke til.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Vi betalte 30 kr timen, det var hvit arbeidende dagmamma. Når jeg hadde to barn hos samme dagmamma betalte jeg 45 kr til sammen. I tilegg betalte vi 5 kr hver dag for mat, så de fikk alle sine måltider der. Det vil si frokost, lunch og ett måltid kl to de dagene de skulle være lenge.
ChaNu Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Vi bruker månedslønn, ikke timelønn. 5.800 i mnd, fra 07.30-16.15, får mat, bleier har vi med. Hvitt. Oslo.
Edelweis Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 jeg betaler 25 kr i timen. hvit dagmamma. vi bor i trøndelag. mange barn på den plassen så hu tar ikke så mye=) kommer og går som vi vil, og timene regnes sammen i slutten av hver mnd. mat og bleier tar vi med selv, og de har frukt og melk til maten samt våtservietter eller helsekluter for de som bruker det=) er stor fornøyd. har henne der ca 2 ganger i uka nå, i 4 timer om gangen, fra 09.00 til 13.00, gidder ikke betale for at hu skal sove der, når hu kan sove hjemme. så det blir ca 1000 kr i mnd. hadde vel blitt en 3500 for 7,5 timer hver dag. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå