GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Hei:) Jeg er så redd for denne MA'en som du ikke får noen spessielle tein til. Det var vell rundt 16 juni, plutslig hadde jeg ikke mer utflod(var da 8+1), noe som jeg hadde hatt mer av etter jeg ble gravid:) Jeg ble bekymret, og ringte legen, han sa at jeg kunne komme inn for å ta en ny graviditets test, den viste jo positivt da:) (men di kunne ikke måle HCG'en min der), han sa også at det kunne gå litt opp og ned av og til. Men så etter dette har jeg ikke hatt noe spesielt mer utflod, berre noen få dager :S.. Nå er jeg redd for at noe er galt, kansje en MA :S Har jeg grunn til bekymring? Tror jeg bestiller time for innvendig UL om noen dager for å sjekke. Blir gla så lenge jeg får se et fint bankende hjerte:)
Gjest Tina-Mari Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har aldrig vært gravid før, en jeg trodde det var normal med litt opp og ned på utflods mengden jeg.. Jeg har også hatt lite utflod den siste uka... Skal til legen neste uke, så da får jeg vel vite mere da. Jeg er 8 uker i dag:)
LilleSolaMi<3 Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 jeg har hatt vedlig lite utflod hele tiden,litt mer noen dager,men veldig lite.utfloden som kommer nå er brun,men legen kunne ikke se noen feil der inne! og så lille hjerte som slo=) så tror nok dette går litt opp og ned fra person til person,men er du redd så ta hheler å bestill en tidlig ul,det er verdt pengene=)
Cassie09 Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Jeg vet hvor ille det er å bekymre seg for at det ikke skal gå bra. Jeg stussa også på lite utflod innimellom etter jeg fant ut at jeg var gravid. Men det har vist seg at det er veldig varierende , endag lite, og neste dag endel mer. Så var jeg på UL i uke. 7-8. å da var alt helt normalt, og hjertet banket :-) Lykke til på UL :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå