Gå til innhold

Hvor mange har et forhold til denne sangen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt hjertesorg, danset med sin hjertes utkårede, drømt om Mannen?

*rekke opp hånda*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...eller bare drømte om han som synger (foruten lion-king-sveisen)... ;o)

Skrevet

OMG...

*rekkeopphånda*

"Alle" har vel det;0)

Skrevet

Ååå ja. Huff. Får nesten tårer i øynene av den når jeg hører den nå ogå..

Skrevet

Rekker opp hånden med gåsehud :o)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ .O)

nydelig den !!!!

Skrevet

Fin sang som jeg husker godt, men har null forhold eller spesielle minner tilknyttet den.

Denne tråden her kommer vel til å ruve som det sterkeste minnet i forhold til den, he he.

Skrevet

Men denne derimot:

Den gikk på repeat den, for dette var i tilegg kjekkas med stor K, ha ha ha.

Skrevet

Er kanskje akkurat bittelitt for liten til å ha vært forelska til den sangen der, men det var en av de første riffene jeg lærte meg på piano (selv om jeg aldri lærte å spille piano).. Hehe

Skrevet

Sterkeste, konkrete minnet var den dagen jeg var overlykkelig over endelig å ha klart å ta den opp fra radioen på kassett, hehe. Men jeg spilte den om og om og om igjen og jeg tippe rmamma ikke har så godt forhold til den ;o) Men ikke noen konkret gutt (ah, det var jo så mange på den tiden *latterkrampe*). Syns fortsatt den er søt, da :o)

Skrevet

Sterkeste, konkrete minnet var den dagen jeg var overlykkelig over endelig å ha klart å ta den opp fra radioen på kassett, hehe. Men jeg spilte den om og om og om igjen og jeg tippe rmamma ikke har så godt forhold til den ;o) Men ikke noen konkret gutt (ah, det var jo så mange på den tiden *latterkrampe*). Syns fortsatt den er søt, da :o)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Morsomt...den sangen var min og min kjære sin sang når han var langt ut på sjøen på jobb i begynnelsen av forholdet vårt!

"Ocean apart" passet så godt husker jeg hehehe:)

Nydelig sang!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...