mor-igjen Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har noen ganger en høy klikkelyd fra magen. Det låter som om noen knekker en fing, eller et kraftig knips. Lyden er så høy at folk rundt meg kan høre den. Verken jordmor eller lege aner hva dette kan være. Noen av dere som vet? Det er jo egentlig lite trolig at det kommer fra babyen, da den ligger i fostervann. Men kanskje det kommer av at han sparker til meg, og at det er noe i meg som lager den lyden?
vannmann84 Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Hmmm... Lurer egentlig på d samme... Spurte legen og han hadde ikke peiling. Hørere nesten ut som om babyen knekker leggene sine.. Merkelig... Finner trygghet i at jeg har lest at flere opplever dette, men synes at de er litt rart at lege/ jordmor ikke vet noe om dette. Er i uke 37
mor-igjen Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2008 Jeg også... Og litt dumt at de ikke legger litt mer i å finne det ut. Men jeg får tro at det er på grunn av at de ikke ser på det som noe alvorlig.
Lurvehette Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Må le, vet ikke jordmoren noe om det? Lenge har hun vært jordmor? Min mage lager lyd svært ofte for tiden. Det er leddene til babyen, sier jordmoren min. Ganske facinerende å høre på
mor-igjen Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2008 Det var rart. Min jordmor mente at det ikke var leddene, på grunn av at babyen ligger i fostervann og at en derfor ikke kan høre lydene som kommer derfra.
Lurvehette Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Lydene fra magen min kommer bare når babyen er kjempe aktiv, og prøver så godt å snu og vende på seg så godt han makter:) De sier jo at en ikke skal høre lyd fra magen, men dette er jo bein, så jeg godtar svarene fra jordmoren min jeg. Hun vet best, antar jeg:)
*min lille sin!* Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 jeg har åsså hørt sånne klikkelyd... hm , jeg må spørre jordmor da jeg skal dit ..
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 Samme her:) Er 37 uker og hører spesielt om natten klikke lyder:) Inatt var lille gutten kjempe aktiv og da var lyden ganske høy:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå