Trollmora Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Eldstemann mistet sin 2. tann på søndag og den ble behørig lagt i vann i ett "skikkelig" glass som man kan se inn i for at tannfeen skal kunne lukte seg til tanna og legge igjen litt penger. Før jeg dro hjem på kvelden la jeg ned noen småpenger + litt ekstra fra mormor, men glemte å ta ut tanna! Ivrig telefon i går om at tannfeè hadde vært der, men HAN hadde GLEMT igjen tanna! Vridde meg litt unna med at kanskje tannfeèn vill komme tilbake for å hente tanna ev legge mer penger på. Kanskje tannfeèn måtte veksle eller noe sånt? Joda han kjøpte forklaringen for han hadde jo ikke tankt tanken på at feèn kunne returnere ) I går ettermiddag kom de hjem og da altså, nå mamma, altså, jeg MÅÅÅ fortelle deg noe: Tanna, altså, den har nemlig forvandlet seg til penger, det er helt sant for det så jeg! og jeg så ikke tannfeèn, men det altså det var MER penger der! Trollfar smilte lurt og lurte tannen inn i skapet, og vi gledet oss over pjokken som med stor innlevelse både tror på tannfeèr og samtidig at tenner bare blir til penger. Heeeelt sant altså)
Karomamma Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Ha ha ha!! Minner meg om niesen min... Hun er en luring, tok ut tanna mammaen hadde glemt igjen og la den i et eggeglass hos mormor kvelden etter for å få dobbel betaling. To forskjellige tannfeer, må vite
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Herlig med små som fremdeles lar seg "lure" til å tro på tannfèer, påskeharer og julenisser:-)
Karomamma Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Ja, det er så HERLIG!! Den samme niesen min var vel på alder med Trollgutten da hun kom til meg og sa med alvorlig mine at hun måtte snakke med meg. Vi satte oss ned og så sa hun "Tante, jeg må bare si deg noe jeg har tenkt på lenge. Jeg vet at det er du som er påskeharen, håper du ikke blir lei deg for at jeg har skjønt det".
Trollmora Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2008 Ha ha ha Hun var sikkert veldig bekymret for om hun kom til å såre deg ) De er skjønne, det er helt sikkert!
Reveenka Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Hva mener dere egentli!? Fins ikke tannfeen??? Det gjør a' vel; hun ser akkurat ut som tingeling, det har en av unga her sakt som har sett tannfeen faktisk!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Helt enig med deg prinsessin, såklart hun finnes og hun er dritpen!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Så deilig at de tror på slike ting:o) Den tiden kommer tidsnok... Klart at tenner blir til penger....Og det er bare en bonus når tannfeèn kommer tilbake med mer:o) Kanskje jeg skulle ha trekt noen tenner og betalt huslånet med:-DD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå