Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Før var den proppfull av ferske krangleinnlegg...men ikke nå? Skjedde det etter at anonymknappen ble tatt vekk? Eller blir kranglere slappere i varmen?? ;0)
fumlis og skrikerungene Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Ja, så klart er det fordi anonym-knappen er borte.. Noen som skylder på ferie, men den kjøper ikke jeg. Alle feigisene har konvertert til anonymforum.
Cat.68 Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Det er nok fordi anonymknappen ble tatt bort. Det er bare å innse at dib er stappfull av feiginger, som ikke tør si sin mening med nick. Synd men sant.
Gjest Toxic Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Hvorfor ble anonymknappen fjernet? Har ikke vært her på en stund, så har ikke fått med meg dramatikken.
Ruttetutt ヅ Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Her er stille for tiden, ja. Kan jo og ha med sommeren å gjøre.
Gjest Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Er vel Litt ferie modus...++++ at nn knappen er borte! mest pga den tror jeg...pers synes jeg d var drit artti å "krangle" m d "anonyme". Skjer jo ingenting her lengre, blitt mer "kose" side..*blæh*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå