hemarit Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har blitt spådd av mange her inne men ikke av deg,så derfor håper jeg du kan ta en titt. Får jeg flere barn?Event når og kjønn. Har en datter på 10 år fra før og håper så inderlig at hun blir storesøster en dag. Jeg er født 28.11.1969 og min mann 23.06.1970. På forhånd tusen takk.
hemarit Skrevet 1. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. august 2008 Jeg prøver igjen jeg.Ser at du er veldig treffsikker og at mange her inne skryter av deg.Håper du har tid til å ta en titt på meg også.Takk
Slisha Skrevet 9. august 2008 #10 Skrevet 9. august 2008 Hei Barnigjen! :-) Takk for fine ord! :-) Jeg får opp litt blandede følelser på deg faktisk. Var det noen problemer forrige svangerskap, er du litt redd for å bli gravid igjen? Og har mannen din også et sterkt ønske? Jeg ser at det kan være litt problemer hos dere, men det er ikke noe som ikke lar seg ordne ved noen tiltak. Har du sjekket ut om du har regelmessig eggløsning? Jeg ser muligheten for at dere får barn i fremtiden om de rette tiltakene blir gjort. Beste ønsker fra Slisha :-)
hemarit Skrevet 9. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. august 2008 Takk for at du tok deg tid.Jeg hadde svangerskapsforgiftning sist og keisersnittet ble utført uten at bedøvelsen virket som den skulle.Kanskje jeg tenker på det og siden jeg snart er 39 tenker jeg vel også på at det er større muligheter for at noe kan være galt med barnet.Mannen min har ikke hatt det store ønske ang nr 2 siden han har en fra før av,men blir alikevel glad hvis det skulle skje.Jeg har tenkt meg en tur til legen for å ta en liten skjekk.Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå