Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Jeg lurte litt på dere som har kjent spark på utsiden, når kjente dere det første gang, og hvor mye "polstring" har dere? Jeg innbilder meg at de som er tynne kjenner det før oss som har litt ekstra polstring (da mener jeg mage-fett).. Stemmer dette?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har en god del polstring som du så fint kaller det og hadde ingen problemer med å kjenne spark på utsiden av magen ganske tidlig med førstemann. Med nr 2 lå morkaken på ytterveggen (om man kan kalle det det..)og da var det mye vanskligere å kjenne spark. Tror morkaken beliggenhet har mer å si enn polstringen.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Jeg kunne kjenne sparkene på utsiden av magen i uke 18. Det der er nok veldig individuelt. Dette er for øvrig min første og jeg har ikke så mye polstring.
Sabina og gjengen Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Legen min kjente snuppa sparke på utsiden av magen i uke 16, jeg har morkaka liggende på fremre vegg (altså mellom babyen og magen). eg har veldig lite polstring ellers. Med førstemann kjente jeg det selv på utsiden i uke 20.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har endel fett på magen (10 kilo for mye), og sambo kunne kjenne spark på utsiden rundt uke 24 tror jeg. Sparkene forplanter seg jo i magen uansett polstring eller ikke!
Sånn kan det gå Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Mannen min (og jeg selv) kjente sparkene godt på utsiden da jeg var 15 uker på vei med førstemann. Jeg er tynn.
Line m 3 Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har litt godt med polstring men samboer har kjent spark denne uka (akkurat 20 uker på vei nå ) Jeg har kjent spark en god stund nå til tross for at morkaka ligger foran. Men så er jo det her min tredje også.
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har polstring (ca 10 kg for mye) og kjente utenpå på 15+3 (tror jeg jeg var)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå