Gå til innhold

HELP!!! PLEASE

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi prøver å bli gravid..men han vil sjelden ha sex..han aviser meg hver gang jeg tar initiativ...og han tar sjelden initiativ selv..hadde sex ca 1 til 2 ganger i uken for noen mnd siden..nå er det 3 uker siden sist..og vi er inne i 1 pp etter SA for to mnd siden..Har prøvd å snakke med han og han sier alt er bra og at ikke noe er galt..har lurt på om han kanskje har fått kalde føtter når det gjelder at vi vil ha flere barn...men han påstår likevel at han ikke har det..men han vil ikke ha sex..skylder på at han er trøtt og at det er for varmt etc..syns han drar ut tiden om kvelden foran tv...virker som CSI er viktigere enn sex for å si det sånn..

hva gjør jeg???

kan han ha en annen??? er så usikker å blir ikke bedre av at vi har det sånn som dette...

nå har jeg sluttet å ta initiativ..for jeg orker ikke bli avvist hele tiden..

begynner å lure på om det er meg det er noe i veien med..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han trenger mer tid etter spontanaborten? Det virker ikke som om han er klar for å få barn nå, da hadde han selvfølgelig hatt sex oftere.

Skrevet

Kanskje..men hvorfor sier han det ikke når jeg spør da???

skjønner liksom ikke hvorfor han sier det ikke er noe..jeg merker jo at det er noe..vi har vært sammen i mange år...

Skrevet

Kanskje han har prestasjonsangst, siden dere prøver. Ellers kan det jo hende han ikke vil hvis han føler at du tar initiativ bare fordi du vil bli gravid, ikke fordi du har lyst på ham.

Skrevet

har ikke tatt initiativ bare fordi jeg vil bli gravid..har ikke el før i helgen som kommer..Og at jeg tar noe mer initiativ nå denne pp skjer ikke..føler meg faktisk såret..har aldri opplevd han på denne måten før..han har jo avvist meg før..men ikke gang på gang i flere uker..han pleier også ta initiativ han også..men ikke i det siste..det er vanskelig for meg dette..for jeg skjønner ikke hva som foregår..

har tenkt å bare la det skure å gå en stund til..ikke ta initiativ og bare se hvordan det går..håper det løser seg selv..er jo ikke så mye annet jeg kan gjøre når han ikke vil snakke med meg..

kan jo nevne at han oppfører seg helt normalt ellers i hverdagen..det er bare når det kommer til sex at han har oppført seg utenom det vanlige de siste ukene..

Skrevet

kanskje han har dårlig samvittighet...tenk på den du..min mann ville ikke ha sex med meg etter han hadde vært utro..

Skrevet

Nei det tror jeg aldeles ikke..tror jeg hadde oppdaget det på andre måter..han er jo hjemme om kveldene, jobber 7-15 og er hjemme i helgene..når skulle han liksom være utro da??? nei, det kan jeg ikke få til å stemme..

Skrevet

min mann var sånn når vi planla første barnet. i ettertid har jeg skjønt at han var ikke 100% klar.

når vi senere prøvde på nr to, så satte han opp frekvensen så jeg ble skremt. Trodde ikke han hadde det i seg. Nå visste han va han gikk til. det var visst ikke så skummelt allikevel:-)

Skrevet

får helt hetta jeg, vet ikke hvordan jeg skal gripe det fatt..han vil jo ikke fortelle meg at noe er i veien..så må jo bare godta at det ikke er noe i veien..vet han blir sur visst jeg maser på han..

så er vel best å bare la det bero..til det går over..forhåpentligvis..

visst ikke noen av dere har noen gode ideer til hvordan jeg kan få han på gli da??? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...