Gå til innhold

Da har jeg fått time for mulig igangsetting iallfall.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det ikke skjedd noe innen da skal jeg inn mandag morgen.

Godt å vite at det skjer noe, men ikke akkurat drømmeavsluttninga. Klart det er jo en del dager imellom hvor mye kan skje, men så fullstendig mangel på tegn som jeg har så tviler jeg.

Nå skal jeg bare slappe av fram til da :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vet du hvertfall at det UANSETT starter på mandag, og det må være litt godt, selv om det er lenge til.. Hvor langt på overtid er du?

Når det gjelder tegn; jeg hadde ikke et eneste tegn, var i superform, og hadde billetter til konsert 1 uke på overtid. Men 2 dager på overtid, gikk vannet, helt plutselig! Ble helt sjokka, var jo så uforberedt!! Ropte til kjære at det var aaaaltfor tidlig, hun skulle ikke komme enda! *ler*

Skrevet

Godt å ha en dag å forholde seg til, det var bra :o)

Så får du passe på å sove godt i helgen (og dagene denne uka også altså), så du er fit for fight når h*n skal ut :o)

Skrevet

Ja det var det jeg var ute etter, noe å forholde seg til. Det var derfor jeg ringte idag. Det er liksom ikke like lenge å vente noen dager til når jeg vet at på mandag skjer det noe uansett.

Skrevet

Er 8 dager over.

Skrevet

Greit å vite det da. Ble satt i gang med første selv, og det var ikke så ille.

Skal du på Voss da?

Skrevet

Kanskje det blir barn paa likt paa oss da,jeg skal ha KS da....

Skrevet

jeg gikk 10 dager over, så kom han av seg selv. Hadde ikke noe tegn på at noe skulle skje! bang, så var det i gang! og da gikk det fort:) håper fødselen starter av seg selv:) masse lykke til!!!

Skrevet

Så flott - da har du ko noe å forholde deg til - lykke til:o)

Skrevet

Vel, det kan enda skje mye før mandag. På termindagen min var jeg på kontroll hos jordmor og hun trodde absolutt ikke det kom til å skje noe på en god stund enda. Hodet var ikke festet og jeg var ikke moden. Hun sa hun skulle skrive brev å sende til sykehuset om igangsetting, og jeg skulle ringe henne ei uke etter. Hun virka bombesikker.

Men 4 dager etterpå fikk jeg plutselig vondt i magen, og joda...riene var igang. En uke etter termin (den dagen jeg skulle ringe jordmor) var jeg hjemme fra sykehuset med en liten skjønnas :)

Jeg hadde ingen tegn til noen ting, men plutselig bestemmer de seg for at de vil ut :) LYKKE TIL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...