Gjest Sekretøsa Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Er det noe og gjøre der? Verdt pengene? Finnes det ting vi kan kjøre sammen, som er bare bittelitt gøy for meg også? Hehe )
melkekua™ Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Selvfølgelig er det masse å gjøre for en 4 åring ;o) Vi hadde med snuppa på snart 3 år, og hun storkoste seg. Masse til barn der!!! Sjekk ut nettsiden deres så vil du se hvor mye dere kan finne på ) Og ja, vel verdt pengene! Enda et ja, til at det er ting som du og 4åringen kan gjøre sammen.
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Supert da skal jeg ta en titt ) Sist jeg var der, var jeg vel 7 år eller noe, så husker ikke hva som var...og det er vel bytta ut siden den gang )
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 En på 4 år kan gjøre masse vi var der med toåringen og hun var nok litt for liten enda (selvom hun koste seg masse fordet).
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Det er nok gøy der for en på fire ja! Var der tidligere i sommer med gutten min på 2,5, og han koste seg masse. Kjørte flere ting der vi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå